Успешно реализован пројекат у оквиру ЕРАЗМУС+ Blended Intensive Programme – BIP

Theatrical Techniques in Educational Activities

Студенти и наставници Педагошког факултета у Врању у оквиру ERASMUS+ комбинованог интензивног програма (Blended Intensive Programme – BIP) под називом Theatrical Techniques in Educational Activities (Позоришне технике у образовним активностима) боравили су у Питештију, Румунија.
Заједно са студентима из Бугарске, Румуније и Турске, радили су на развоју сценарија за одабране народне бајке и то: румунске бајке Две сестре, српске бајке Принц и змај и бугарске бајке Авантуре малог петла. Осим тога, студенти су креирали лутке које су представљале ликове из одабраних бајки, израдили декорације за сценографију, постере за представе, као и сценографију за извођење луткарских представа. Уз супервизију наставника, радили су и на демонстрирању техника за извођење луткарске представе и увежбавали практичне и моторичке вештине које су имале за циљ реализацију педагошких циљева кроз извођење луткарске представе.
Извођењу представа последњег дана физичке мобилности присуствовали су и декан факултета домаћина, као и друге заинтересоване колеге са Универзитета.
У току недеље физичке мобилности, студенти су имали прилику да представе земље из којих долазе, као и високошколске установе на којима студирају. Анимације из различитих земаља имале су веома позитивне ефекте, како на саму информисаност и повећање интеркултуралне сензитивности учесника, тако и на њихово расположење.
Програм је имао вишеструких користи, како за студенте, тако и за наставнике. Поред стеченог искуства о организацији нових ERASMUS+ кратких пројеката мобилности наставника и сарадника (њихових правила и развоја, као и саме имплементације), програм је омогућио и развој сарадње наставника и студената партнерских институција, учесница програма.

Делић радне атмосфере