Проф. др Нела Малиновић-Јовановић

Редовни професор

nelamj@pfvr.ni.ac.rs

РОДЕКАН ЗА НАУЧНО-ИСТРАЖИВАЧКИ РАД И МЕЂУНАРОДНУ САРАДЊУ

Проф. др Нела Малиновић-Јовановић

Ужа научна област:

  • Методика наставе математике и информатике

Катедре:

  • Kатедра за методике наставе

Предмети:

  • Методика наставе математике 1 и 2
  • Дигитални уџбеници у настави математике
  • Иновације у вредновању знања у настави математике
  • Методика развијања почетних математичких појмова 1 и 2
  • Дечје математичке игре
  • Методика наставе информатике
  • Методика развијајуће наставе информатике
  • Одабране тематске целине из методике наставе математике
  • Одабране тематске целине из методике развијања почетних математичких појмова
  • Aктуелни истраживачки приступи у методици наставе математике
  • Разумевање математичких појмова
  • Стратегије наставе и учења математике

Консултације

  • Понедељак од 11.00 до 13.00 часова; кабинет 302

Публикације:

  • Maričić, S., Stakić, M., & Malinović-Jovanović, N. (2018). The Role of Literary Content for Children in Preschool Mathematics Education. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education. 14(2), 631-642. https://doi.org/10.12973/ejmste/80627
  • Malinović-Jovanović, N., & Ristić, M. (2018). Possible models of integration of preschool mathematics and physical education. Facta Universitatis: Series Physical Education and Sport, 16(3), 595-610. https://doi.org/10.22190/FUPES180616054M
  • Maričić, S., Špijunović, K. & Malinović-Jovanović, N. (2013). The role of tasks in the development of students’ critical thinking in initial teaching of mathematics. In J. Novotná & H. Moraová (Eds.), International Symposium Elementary Mathematics Teaching SEMT ‘13 (pp. 204-212).Prague: Charles University in Prague, Faculty of Education.https://www.le-math.eu/assets/files/Publications/International%20Symposium%20Elementary%20Maths%20Teaching.pdf
  • Malinović-Jovanović, N., Zdravković, V., & Malinović, J. (2018). Models of Individualized Instruction and Possibilities for their Application in Initial Mathematics Teaching – Teacher Perceptions. International Journal of Humanities and Social Science, 8(7), 13-25. https://doi.org/10.30845/ijhss.v8n7p2
  • Малиновић-Јовановић, Н. (2015). Индивидуализована настава на три нивоа сложености и интерактивни рад у гупама у изучавању садржаја о сабирању и одузимању у стотини. У Ј. Милинковић, & Б. Требјешанин (Ур.), Међународни научни скуп: Имплементација иновација у образовању и васпитању – изазови и дилеме, (стр. 255-271). Београд: Учитељски факултет. https://www.uf.bg.ac.rs/wp-content/uploads/2015/29/Zbornik.pdf

Кратка биографија:

Рођена 05. 02. 1968. године у Врању. Основну школу и гимназију завршила у Врању. Основне студије завршила на Природно-математичком факултету у Београду, на смеру за Рачунарство и информатику. Магистрирала и докторирала на Педагошком факултету у Врању. Године 2019. изабрана је у звање редовног професора за ужу научну област Методика наставе математике и информатике Педагошког факултета у Врању, Универзитета у Нишу. Објавила је више од 60 научних радова у научним часописима и зборницима радовa са учешћа на научним конференцијама у Србији и иностранству. Коаутор је 2 и аутор 1 универзитетског уџбеника. Аутор је уџбеника за прва четири разреда основне школе
Рецензент је радова у научним часописима и зборницима радова са научних скупова. Рецензирала је више научних монографија, универзитетских уџбеника и практикума. Учествовала је на више научних пројеката међу којима је и ЕRASMUS+ пројекат Enchancement of HE research potential contributing to further growth of the WB region.
Била је ментор у изради више од 50 мастер радова, учествовала у комисијама за оцену и одбрану више магистарских теза и докторских дисертација. Од 2016. године је заменик уредника научног часописа Facta Universitatis, Series: Teaching, Learning and Teacher Education који издаје Универзитет у Нишу.